آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیاباته، اولین خروجی پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۶۸۱۱۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
دیاباته، اولین خروجی پرسپولیس
مهاجم پرسپولیس به واسطه شرایط سنی و بدنی‌اش با پیشنهاد تمدید مواجه نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ دیاباته که با استقلال عنوان آقای گلی را کسب کرده بود، در پرسپولیس تنها موفق شد کلکسیون قهرمانی‌اش را پربار کرد و از حیث دقایق بازی و گلزنی به شرایط روز‌های آبی‌اش نزدیک نشد.
مهاجم اهل مالی که با اصرار زیاد در نهایت علیرغم مخالفت‌هایی که یحیی گل‌محمدی داشت به عضویت پرسپولیس درآمد تا ضعف خط حمله سرخ‌ها را برطرف کند، در نهایت با مصدومیت‌های سریالی که داشت نتوانست در بزنگاه‌های لیگ در اختیار کادرفنی قرار داشته باشد.
اکنون قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس به پایان رسیده و او در زمان پایان لیگ با هیچ چراغ سبزی برای ادامه همکاری مواجه نشده است.
او البته توانسته بود با چند گل سه امتیازی و ارزشمند در مسیر قهرمانی سرخ‌ها تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد، اما آنطور که کادرفنی و هواداران این تیم انتظار داشتند حضوری موثر و البته یکنواخت را در این تیم تجربه کند.
گفته می‌شود قرارداد شیخ دیاباته در زمان عقد قرارداد به شکلی بوده که شرایط احتمالی مصدومیت‌های وی نیز در آن در نظر گرفته شده بود و به واسطه این موضوع اکنون از نظر فشار مالی شرایط برای سرخ‌ها سخت نخواهد بود.
شیخ دیاباته را باید با این شرایط سنی و بدنی اولین خروجی قطعی پرسپولیس قلمداد کرد و او در فهرست لیگ بیست و سوم سرخ‌ها نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->